Мемлекеттік қызметшінің этикасы.

Мемлекеттік қызметші имиджінің тұтастығы жоғары кәсібилік пен жеке құзыреттердің, моральдық-адамгершілік қасиеттердіңжәне әдептілік мінез-құлықтың көрінуіне негізделген.

   Мемлекеттік қызметші мемлекеттің мүддесіне және азаматтардыңқұқығына залал келтіретін іс- қимылдарға қарсы тұруға,заңмен белгіленгеншектеулерді сақтауға міндетті  

   Мемлекеттік қызметшінің жоғары сапасы - қарапайымдылық, бұл өзін-өзі тәкаппарлыққа, бойкүндікке жол бермейді.
   Шамадан тыс өзін-өзі сенімділік, жолдастарға, бағынатындарға және келушілерге төзбеушілік мемлекеттік қызметкер үшін мүлдем қолайсыз.       Қазіргі заманғы лауазымды тұлғаның моральдық ең маңызды талаптарының бірі болып мемлекеттік және жеке өмірдегі қарапайымдылық табылады.

   Біліктілік, талап қоя білу және сұрақ қоя білу- мемлекеттік қызметкердің кәсіби моральдық кодексінің нақты нормаларының бірі.

   Талапкершілік біріктірілуі керек, бұл сенім мен құрметтің көрінісіне байланысты, сонымен қатар адамға құрмет нысаны ретінде әрекет етуі керек.

Мұнда мемлекеттік қызметшінің тағы бір қабілеті - тыңдау қабілеті зор. Тыңдау - әңгімелесушіні үзбеуді емес, сонымен бірге көңіл көтеруді үйрену.

   Неғұрлым мұқият болуға және айналымдағы дұрыстығы сияқты нормаға өте жақын. Іс жүзінде мұндай жеке ішкі қасиеттердің өзіндік бақылау, төзімділік, теңгерімдік сияқты көрінісі. Көптеген жағдайларда, дұрыстық өзара түсіністікті жақсартуға, адамдармен жақсы қарым-қатынас жасауға көмектеседі.

   Қызметкердің моральдық қасиеттерінің ең дұрыс өлшемі оның беделін білдіреді. Оның шығу тегі - іскерлік, еңбекқорлық пен жоғары адамгершілік қадiр-қасиетiн терең бiлу: адалдық пен шыншылдық, қарапайымдылық және қарапайымдылық, өзiне және басқаларға деген жоғары талаптар, борыш пен жауапкершiлiк сезiмi. Мемлекеттік қызметшінің өкілеттігі белгілі бір құндылықтың, оның жеке қасиеттерінің маңыздылығын мойындаудың нәтижесі болып табылады.

   Адамдарды жақсы түсінуге, ең алдымен оның тікелей ортасында үйренуге тиіс. Тойындыру, лақтырушылық, шамадан тыс мақтауға жиі басшыларды жетілмеген көшбасшылары жатады, оларды дұрыс жол бермеуге, жағдайды және олардың қызметінің нәтижелерін сыни түрде бағалайды.

Әрқашан адамдармен қарым-қатынас жасауды, олармен араласуды, өзін бақылауды жоғалтпауды, өз сезімдерін бақылап отыруды мемлекеттік қызметкер қалыптастыру қажет.

   Мемлекеттік қызметшінің жағымды имиджі тек адамдармен қарым-қатынас жасау қабілетінен ғана емес, сыртқы келбетінен, сөйлеуден, әдетте мінез-құлықтан қалыптасады.

   Іскерлік қарым-қатынас барысында сіз әрқашан телефонды пайдалануыңыз керек. Телефон әңгімесінің этикетін білу жоғары мәдениеттің белгісі болып табылады. Оның қол жетімділігін дәлелдеу үшін келесі ережелерді есте сақтау қажет. Іскерлік телефонмен сөйлесу қысқа, сыпайы және тек мәнінде болуы керек.

Жұмыстан тыс уақытта мемлекеттік қызметшіге беделін түсіретін және қоғам тарапынан сын мен айыптаутудыратын жағдаяттардан қашқақтау қажет.Жол қозғалысы ережесін бұзу, алкогольді мас күйде автомобиль басқару, сондай-ақ жол полициясы қызметкерлеріне бағынбау өрескел әдеп бұзушылық болып табылады.

                                                                                       Еңбекшіқазақ ауданы бойынша

                                                                     мемлекеттік кірістер басқармасының

                                                             заңды тұлғаларды әкімшілендіру

                                                                                    бөлімінің басшысы Қуандыкова Б.С.