Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетМемлекеттік қызметБос лауазымға жалпы конкурстар Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Еңбекшіқазақ ауданының әкімдігі «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға жалпы конкурс жариялайды

Индекс 040400, Еңбекшіқазақ ауданы, Есік қаласы, Жамбыл даңғылы №21а, анықтама телефоны/факс:+7(72775)7-22-14, 7-21-69, электрондық пошта: a. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , БСН: 001140002379

Үміткерлер мен конкурсқа қатысушыларға арналған жалпы ақпарат:

        Құжаттарды қабылдау мерзімі: 7 жұмыс күні, ол жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:
           1) «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен конкурс өткізу қағидаларының                      3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

        Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе сертификаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

9) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

10) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген "Наркологиялық ұйымнан анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткізу қағидаларының 76-тармағының 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілер тапсыратын құжаттар:

  1. осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
  2. тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім;
  3. Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекен-жайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар беріліуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

"Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға үміткерлерды Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен заңнамаларын білуге арналған тестілеу бағдарламалары:

        үшінші бағдарлама C-R-5, E-4, E-5, E-R-4, E-R-5, E-G-3, E-G-4 санаттарына арналған және келесіні қамтиды:

      Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін білуге арналған тест (20 сұрақ), ұзақтығы 20 минут;

      Қазақстан Республикасының Конституциясын (15 сұрақ), Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" (15 сұрақ), "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" (15 сұрақ), "Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы" (15 сұрақ), "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" (15 сұрақ), "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" (15 сұрақ) Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидаларын) (10 сұрақ) бiлуге арналған тестер.

      Үшінші бағдарлама бойынша тестілеуді өту мәндері барлық нормативтік құқықтық актілер бойынша сұрақтардың жалпы санынан (100 сұрақ) кем дегенде 50 дұрыс жауапты және әрбір нормативтік құқықтық актілер бойынша кем дегенде 5 дұрыс жауапты құрайды.

      Үшінші бағдарлама бойынша Қазақстан Республикасының заңнамаларын білуге арналған тестерді орындау үшін жалпы уақыт 85минутті құрайды.

«Б» корпусының лауазымына үміткерлердің жеке қасиеттерін бағалауға арналған тестілеу: стресске орнықтылық (10 тапсырма), бастамашылдық (10 тапсырма), жауапкершілік (10 тапсырма), қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану (10 тапсырма), адалдық (10 тапсырма), өздігінен даму (10 тапсырма), жеделділік (10 тапсырма), ынтымақтастық және әрекеттестік (10 тапсырма), қызметті басқару (10 тапсырма), шешім қабылдау (10 тапсырма), көшбасшылық (10 тапсырма), стратегиялық ойлану (10 тапсырма), өзгерістерді басқару (10 тапсырма) деңгейін анықтауға арналған тапсырмалардан тұрады.

Тестілеу сондай-ақ растық деңгейін анықтауға арналған сұрақтарды қамтиды.

Жеке қасиеттерді бағалауға арналған тестілеуді өту мәні растық деңгейі бойынша кем дегенде 50% құрайды.

Тесттерді орындау үшін жалпы уақыт 100 минутты құрайды.

Әңгімелесу өтетін орны: Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Есік қаласы Жамбыл даңғылы №21а.

        Байқаушы мен сарапшының конкурстық комиссия отырысына қатысуы:

   Байқаушы ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

   Сарапшы ретінде мемлекеттік мекеменің қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Мынадай құзіреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару.

Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы», «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы», «Қазақстан Республикасындағы жергілікті басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын, «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын білуі.

  1. 1.Еңбекшіқазақ аудандық әкімі аппаратының ұйымдастыру бөлімінің рухани жаңғыру жұмысының жетекші маманы, Е - 5 санаты, 012-05 индекс

лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69124 бастап 93276 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:Е-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; құқық, гуманитарлық ғылымдар, білім саласы, әлеуметтік ғылымдар (журналистика)

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:ҚР Президентiнiң, Үкiметiнi

актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң шешiмдерi мен өкiмдерiнiң, аудан әкiмi аппаратының басшысы мен бөлiм басшыларының тапсырмаларын орындалуын ұйымдастыру, бөлiм құзыретiне енетiн мәселелер бойынша талдау жұмыстарын жүргiзу; Рухани жаңғыру жұмысы бойынша нормативтік құқықтық актілер жобасын әзірлейді, олар туралы сапалы ақпараттар жинақтайды; Аудан көлемінде рухани жаңғыру мәселелерімен айналысады, дөңгелек үстелдер, семинарлар, кездесу т.б. өткізу және базасын қалыптастыру, олардың жұмысын үйлестіру, атқарылған жүмыстар туралы ақпараттық мақалалар жариялау, аудандық рухани жаңғыру бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ашылған (тіркелген) әлеуметтік парақшаларға ақпарат жариялау; WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 2.Еңбекшіқазақ аудандық әкімі аппаратының ұйымдастыру бөлімінің мемлекеттік құпияларды қорғау, жұмылдыру дайындығы және аумақтық қорғаныс жұмыстарыныңжетекші маманы, Е - 5 санаты, 012-04 индекс

лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69124 бастап 93276 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:Е-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; құқық, білім (бастапқы әскери дайындық), техникалық ғылымдар және технологиялар саласында.

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:ҚР Президентiнiң, Үкiметiнi

актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң шешiмдерi мен өкiмдерiнiң, аудан әкiмi аппаратының басшысы мен бөлiм басшыларының тапсырмаларын орындалуын бақылау мен тексерудi ұйымдастыру, бөлiм құзыретiне енетiн мәселелер бойынша талдау жұмыстарын жүргiзу;Жұмылдыру дайындығы және аумақтық қорғаныс бойынша нормативтік құқықтық актілер жобасын әзірлейді; Аудан көлемінде жұмылдыру дайындығы, аумақтық қорғаныс мәселелерімен айналысады; Ауданды экономикалық жұмылдыру мен аумақтық жұмылдыру ротасын үйрету жаттығуларын әзірлеуге және ұйымдастыруға қатысады; Есептік мерзімде ұйымдастыру өзегінің функционалдық міндеттерін атқару жөнінде оқуларын ұйымдастырады, кестеге сәйкес аумақтық қорғаныс бөлімшесінің тағайындалған құрамын зерттейді; Құпия жұмыстар бойынша істер жүргізеді, құпия жұмыстарының корреспонденцияларының есебін қаржы-шаруашылық бөлімшесіне тапсырады. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу

  1. 3.Еңбекшіқазақ ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі

бюджетті жоспарлау секторының бас маманы, Е-R-4 санаты, 011-20-07 индексі, лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 73288 бастап 99105 тг дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-R-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі. Экономика саласы

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:тиісті қаржы жылына ауданның бюджеттік жоспарын жасау iсiне қатысу, тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджет туралы аудандық Мәслихат шешімін жүзеге асыру жөніндегі аудан әкімінің қаулысын әзірлеу, тиісті қаржы жылына арналған қала және ауылдық округтердің бюджеті туралы Мәслихат шешімін әзірлеу; аудан аумағында орналасқан мемлекеттік мекемелердің штаттық кестелері мен тарификациялық тізімдерін тексеруге қатысты жұмыстарды атқару, бюджеттік өтінім, бюджеттік бағдарламаларды қарау және нақтылау сатыларында бюджеттік бағдарламалар әкімшілерін тексеру және қабылдауды жүзеге асару, бөлімнің іс-қағаздарын және кіріс-шығыс айналымдарын жүргізу. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 4.Еңбекшіқазақ аудандық қаржы бөлімінің қаржылық есептілік және   бақылау секторының бас маманы, Е - R - 4 санаты, 11-19-06 индекс

лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 73288 бастап 99105 тг дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-R-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі. Экономика саласы

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:Аудандық мемлекеттік заңды тұлғалардың қаржы-шаруашылық қызметтеріне талдау жүргізу. Мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындардың және мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың басқару тиімділігінің мониторингін жүзеге асыру. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 5.Еңбекшіқазақ аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің жетекші маманы, (уақытша негізгі қызметкердің бала күту демалысы кезеңіне 02.07.2021 жылға дейін) Е - R - 5 санаты, 011-11-02индекс

лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 64960 бастап 88279 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-R-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; әлеуметтік ғылымдар (әлеуметтану, психология), экономика, құқық, қызмет көрсету (әлеуметік жұмыс)

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:кеңсе iсiн жүргiзу. Құқықтық сұрақтар бойынша келген азаматтарды қабылдау және кеңес беру. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 6.Еңбекшіқазақ аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің әлеуметтік көмек секторының жетекші маманы, Е - R - 5 санаты, 11-11-12 индекс лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты64960 бастап 88279 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-R-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; әлеуметтік ғылымдар (әлеуметтану, психология), экономика, құқық, қызмет көрсету (әлеуметік жұмыс).

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері: жәрдемақы тағайындау түрлері бойынша ай сайын тапсырыстар және есептер жасау, мүгедектер жөніндегі орталық базамен және Е-собес бағдарламамен жұмыс істеу, мүгедектерді жәрдемақы және жеңілдіктер мәселелерімен қабылдау, жәрдемақы түрлерінтағайындауға құжаттарды есепке алу, тіркеу жұмыстарын ұйымдастыру және әлеуметтік көмек түрлерін тағайындау, мемлекеттік қызмет көрсету Стандарттар мен Регламенттерінде көрсетілген талаптарды қатаң орындауды қамтамасыз ету, тапсыпмаларды және актілерді сапалы және уақтылы орындау.

WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 7.Еңбекшіқазақ аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және тұрғын үй инспекциясы бөлімінің жетекші маманы, Е - R - 5 санаты, 11-18-04 индекс, лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты64960 бастап 88279 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар: E-R-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; техникалық ғылымдар және технологиялар саласы (жылуэнергетика, электроэнергетика, мұнай газ ісі)

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:- Тұрғын үй мәселесі бойынша жұмыстар жүргізу (мұқтаж азаматтарды есепке алып, кезекке қою, хаттама жазу, ақпарат дайындау), Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бойынша жұмыстар жүргізу, заңды және жеке тұлғалар бойынша кіріс-шығыс құжаттарын тіркеу «Тұрғын үй коммуналдық шарушылығын жаңғырту» бағдарламасын іске асыру бойынша жұмыстар жүргізеді, «Е-Акимат», «Lotus-Notus», «Мемлекеттік реестр» бағдарламалары бойынша жұмыс жүргізеді, есеп береді, өзінің лауазымдық міндеттері шегінде келіп түскен хаттар мен арыз-шағымдардың шешімім тауып, жауаптарын береді, бөлімнің құжаттарын сақтауға байланысты оларды мұрағатқа дайындау, өткізу және сақтау мерзімі өтуіне байланысты жою жұмыстарына қатысады, заң аясында, бөлім басшысының тапсырмасымен басқа да іс-әрекеттерді атқарады. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 8. Еңбекшіқазақ аудандық қаржы бөлімінің бюджеттің атқарылуы секторының жетекші маманы, Е - R - 5 санаты, 11-19-02 индекс

лауазымдықжалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 64960 бастап 88279 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-R-5 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; экономика саласы

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Функционалдық міндеттері:Аудан бюджетінің орындалуы туралы тоқсандық, айлық есептерді дайындау және заңда белгіленген алушыларға ұсыну.         WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 9.Рахат ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-есепшісі, Е-G-3 санаты, индексі 032-04, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі: Экономика

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері: Бухгалтерлік есепті ұйымдастыруды қамтамасыз ету; түскен ақша қаражатына есеп жүргізу, негізгі қаржының кіріс, шығысына есеп жүргізу;бухгалтерлік праводкаларды құрастыру және балансын тексеру, белгіленген лауазымдық жалақы бойынша еңбекақыны, демалыс ақысын, жұмысқа жарамсыз қағазын есептеу және кіріс салығын, міндетті зейнетақы төлемдерін, әлеуметтік салық ұстау,айналым қаржысы бойынша есеп кітабын жүргізу; алдағы жылға бюджеттік сұраныстар қарастыру, салыстыру актілерін өткізу, негізгі қордың мүмкіндіктерін түгендеу, «Негізгі кітапті» жүргізу, банкілік құжаттарды, сонымен қатар, мемлекеттік сатып алу бойынша жұмыстарын іске асыру, қаржылық міндеттерді және шаруашылық шарттарға басшымен бірлесіп қол қояды. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 10.Түрген ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы,Е-G-3 санаты, индексі 036-06, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері:округ аумағындағы жерлердің түрі мен көлемдері және оларды түгендеу, шаруа қожалығы басшыларымен жерді тиімді пайдалануды, субсидияларды алу туралы және де басқа мәселелерге қатысты түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Округ бойынша шаруа немесе фермер қожалықтарының есепке алу дәптерлерінің сақталуына және сапалы жүргізілуіне жауапты болып табылады және тиісті сұраныстардың негізінде аталған дәптерлерінен үзінділер әзірлейді. «4 - АШ» және «29 - АШ» есебін жүргізеді, мәліметтердің дұрыстығына және бекітілген мерзімде тиісті органдарға тапсырылуына жауап береді.«Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру» және "Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру" атты мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрлерін жүргізу; Қоршаған ортаны қорғауын, тұрмыстық қалдықтарды тастайтын полигонның, ауылды елді мекендердің санитарлық тазалығын, аббатандыру және көгалдандыруды қамтамасыз етеді, жасыл желек пен ағаштардың кесу тәртібінің орындалуын және қайта отырғызылуын қадағалайды. Аталған мәселелерге қатысты тиісті ақпарат-мәліметтер дайындау;Бюджеттік мекемелердің жылыту маусымындағы қатты немесе сұйық отынмен қамтамасыз етілуін және температуралық режимдерін бақылайды,   ауыз су құбырлары мен кәріз (канализация) және суармалы су жүйелерінің жұмыс қалпын қадағалайды, туындаған жағдайларда тиісті мекемелермен өзара іс-қимылдарды жүзеге асырады. Аталған мәселелерге қатысты тиісті ақпарат-мәліметтер дайындау; Төтенше жағдайлардың алдын алу жұмыстарын, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз етеді, өртке қарсы күрес шараларын ұйымдастырып жүргізеді. Округтегі ауылды елді мекендердегі тұрғын үй-шаруашылық мәселелерін қалыптастырып үйлестіреді, оның ішінде көп қабатты және көп пәтерлі үйлердің тыныс-тіршілігін бақылап қадағалайды, кондоминимумдарды құруға ұсыныс береді; Округ аумағында құрылыс нысандардың, ғимараттардың және әртүрлі сауда–саттық, дүкен–павильондардың сәулеттік келбеттерін жақсартуға ықпал жасайды, апаттық жағдайдағы тұрғын үйлер мен ғимараттарға есеп жүргізіп тиісті акт-ұсыныстарды әзірлейді; WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 11.Бөлек ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-салық жөніндегі инспекторы,Е-G-3 санаты, индексі 018-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері:салық салу жөнінде, ауылшаруашылық өнімдерін өңдеу жөнінде ҚР Президентінің, ҚР Үкіметінің актілерін; облыс, аудан, округ әкімдерінің шешімдерін орындалуын тексеруді және бақылауды ұйымдастыру; жергілікті (мүлік, жер және көлік)салық төлеушілерге салық заңдылығының ережелерін түсіндіреді, оларды салық салу жөніндегі заңдардағы және нормативтік – құқықтық актілердегі өзгірістер туралы мерзімінде хабар дар етюді. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 12.Бөлек ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы,Е-G-3 санаты, индексі 018-08, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері:Қазақстан Республикасының Президентінің үкіметінің актілерін облыс, аудан   және округ әкімідерінің шешімдері мен өкімдерін орындау; әскері міндеттілер мен шақырылғандар есебін жүргізеді; мемлекеттік мекемелердің жылу жағдайын қадағалап, бақылайды, қажетті ақпараттар дайындайды; кәсіпорындар мен жеке кәсіпкерлер есебін алу; денсаулық саласын қағадалау. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 13.Бәйдібек би ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-есепшісі,Е-G-3 санаты, индексі 019-03, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Экономика

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері: бухгалтерлiк есептi ұйымдастыруды қамтамасыз етедi, негiзгi қаржының кiрiс, шығысына есеп жүргiзу, бухгалтерлiк проводкаларды құрастырады және балансын тексередi, ұтымды пайдаланылуына бақылау жасайды, дебиторлық және кредиторлық қарыздарды белгiленген мерзiмде өндiредi, жылдық, тоқсандық, айлық есептердi құрастырады және тапсырады; қаржылық қызмет қорытындысының дәл есебiн жүргiзедi.WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 14.Бәйдібек би ауылдық округ әкімі аппаратының бас маман-салық жөніндегі инспекторы,Е-G-3 санаты, индексі 019-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері:Салық салу туралы ҚР Президентінің, Үкіметтің актілері мен облыс, аудан, округ әкімдерінің шешімдерінің орындалуын бақылау мен тексеруді ұйымдастыру, салық төлеушілерге салық заңдары туралы түсіндіру, салық төлемдері бойынша өзгерістер туралы хабарландыру, төленбеген салықты жою, салық төлеу объектілері мен салық төлеушілерді уақытында есепке алуды қамтамасыз ету, шаруашылық кітаптарын салық төлемдері бөлімінде толық және дұрыс толтырылуын қамтамасыз ету, салық төлеушілер туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау, салық төлеуден жалтарып жүрген жеке және заңды тұлғаларды іздеуге ықпал ету, салық заңдарының бұзылғандығы, себебі мен негіз болатын жағдайлары туралы округ әкімінін хабардар ету, салық заңдарын жетілдіруге ұсыныс жасау, шағын және орта бизнесті қолдап, дамыту, салық комитеті, аймақтық комитетпен, шаруашылық кітаптарының толтырылуы мен сақталуы, азаматтарға анықтама беру; шағын және орта бизнесті қолдап, дамыту, округтің әлеуметтік-экономикалық даму бағдарламасын жасап, орындау, талдауды жүргізу, бюджеттік мекемелердің, ауылшаруашылық бірлестіктердің өндірістік-қаржылық бағдарламасының мониторингісін жүргізу; жер комитетімен және басқа да қызмет орындарымен қызмет деңгейінде қарым-катынас. округ әкімнің басқа да тапсырмаларын орындайды. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Бартоғай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-есепшісі, Е-G-3 санаты, индексі 031-03, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін.

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Экономика

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

     Функционалдық міндеттері:Әкім аппаратында бухгалтерлік есепті ұйымдастыруды қамтамасыз етеді, негізгі қаржының кіріс, шығысына есеп жүргізу, бухгалтерлік проводкаларды құрастырады және бухгалтерлік балансын тексереді, бастапқы бухгалтерлік құжаттарды толтырады, дебиторлық және кредиторлық қарыздарды белгіленген мерзімде өндіреді, жылдық, тоқсандық, айлық есептерді құрастырады және тапсырады, қаржылық есептілік қорытындысының дәл есебін жүргізеді, әкім аппараты ғимаратының шаруашылық-тұрмыс жағдайын: жылуын, тазалануын, кабинеттер мен бөлімдерді бөлу, оларға сілтемеліктердің жасалуын бақылап отырады, ауылдық округ әкім аппаратының балансындағы мүліктердің инвентарлық кітабын жүргізеді және оның сақталуына жауапты болады. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. 16.Малыбай ауылдық округ әкімі аппаратының бас маманы,Е-G-3 санаты, индексі 031-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 69957 бастап 94109 теңгеге дейін,      

       Үміткерге қойылатын талаптар:E-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

         Функционалдық міндеттері: Жер мәселелер бойынша келушілердің қабылдауын ұйымдастыруға, тіркеуге жауап береді; селолық округі әкімінің шешімдері жобаларын дайындайды, тіркеуін жүзеге асырады, тұрғын үй құрылысын салу және жеке қосалқы шаруашылықты жүргізу үшін жер телімдерін бөлу мәселесімен шұғылданады, жер мәселесі бойынша әкімі жанынан құрылған коммиссия отырыстарының хаттамалырын жүргізу және тіркеу, электрондық сайлаушылар тізімімен АИС бағдарламасында жұмысын жасау; 1-ОЛ бағдарламасын жүргізіп, есебін беру; жергілікті және өзін-өзі басқару қауымдастығының жұмыстарын жүргізу. «электрондық-Үкімет» бағдарламасының округ әкім аппаратында орындау;WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Рахат ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, (уақытша негізгі қызметкердің бала күту демалысы кезеңіне 02.07.2021 жылға дейін)Е-G-4 санаты, индексі 032-14, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 62461 бастап 84115 теңгеге дейін.

     Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

       Функционалдық міндеттері: АХАЖ бөлімінің жұмысын жүргізу. Округ әкімінің қызметін заңнамалық құжаттармен қамтамасыз ету; ҚР-ның барлық соттарында округ әкімінің өкілеттігін және мүддесін белгіленген тәртіппен қорғайды, әділет органдарында округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерін тіркеуден өткізеді; тұрғындарғы әр түрлі құқықтық мәселелер бойынша заңды көмек көрсету, округ тұрғындарының әр түрлі құқықтық мәселелері бойынша кеңес беріп, азаматтарды жеке мәселелері бойынша қабылдау.. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Жаңашар ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы,Е-G-4 санаты, индексі 020-08, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 62461 бастап 84115 теңгеге дейін.

     Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

       Функционалдық міндеттері:әлеуметтік мәселелер, гуманитарлық көмек көрсету, арнайы әлеуметтік көмек сұрайтындардың, мүгедектердің жұмысын жүргізу, қоғамдық жұмысқа жіберілгендермен жұмыс жүргізу, көп балалы аналардың құжаттарын жинау, соғыс және еңбек ардагерлері ауыл кеңесімен, денсаулық саласымен жұмыс жүргізу. Әскери міндеттілердің есебін жүргізу. WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Қаракемер ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы,Е-G-4 санаты, индексі 022-07, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 62461 бастап 84115 теңгеге дейін.

     Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

       Функционалдық міндеттері:Тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жол шаруашылық нысандары және санитарлық тазарту, көркейту бойынша жұмыс атқарады; ономастика бойынша жұмыс атқарады. Шаруа қожалықтарын ұйымдастыруға, шаруа қожалықтарының шаруашылық бойынша есепке алу кітабын жүргізеді; ауылшаруашылық саласы бойынша статистикалық есебін жүргізеді; азаматтарды жеке сұрақтарымен қабылдайды;

округ әкімінің шешімдерін есепке алу мен тіркеуді қамтамасыз етеді. Жерді тиімді пайдалануды қадағалайды, жер мәселесіне қатысты сұрақтарды қарайды, өтініштерге жауап береді. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Заңды орындау жұмыстары, әкімшілік құқық бұзушылықтың хаттамаларды толтыру және тіркеу мен есеп жүргізеді. Округтегі қылмыспен, әкімшілік құқық бұзушылықпен, ішімдікпен, маскүнемдікпен және есірткімен күрес жөніндегі жұмыстарды атқарады. Жоғары тұрған органдардан түскен тапсырмалармен хаттарды орындау.

WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  1. Түрген ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы,Е-G-4 санаты, индексі 036-10, 1 бірлік, лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты – 62461 бастап 84115 теңгеге дейін.

     Үміткерге қойылатын талаптар: E-G-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім; Кәсіби

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

       Функционалдық міндеттері: Округ бойынша ішкі саясат мәселелеріне, оның ішінде мерекелік іс-шараларды ұйымдастыру-өткізу жұмыстарына қатысты мәлімет – ақпараттарды қалыптастырады, қоғамдық – саяси ахуалды зерттеу және мониторинг жұмыстарын жүргізеді, жоғары тұрған органға тиісті ақпарат әзірлейді; Қазақстан Республикасы мемлекеттік рәміздерінің округ аумағында пайдаланылуын (тігілуін, орналастырылуын) бақылауды жүзеге асырады; Округтегі мәдениет және тілдерді дамыту бойынша тиісті жұмыстарды үйлестіріп жүргізеді және осы салаға қатысты іс-қағаздарын әзірлеп қалыптастырады. Округ аумағындағы орналасқан діни бірлестіктер мен конфессиялардың жұмыстарымен өзара байланысын, тиісті заңнамаларға сәйкес, жүзеге асырады және қажетті мәліметтерді жинақтап, ақпарат дайындайды; Округ бойынша ономастика мәселелеріне қатысты тиісті құжаттарды дайындап жүргізеді; Округте орналасқан ескерткіштерінің (қорғандарының) заңдастыруына тиесілі құжаттамаларын әзірлеп, қалыптастырып жүргізеді, олардың тарихи ескерткіштер ретінде сақталуын қадағалайды;  Округ аумағындағы партия, қоғамдық, кәсіподақ және мемлекеттік емес ұйымдардың жұмыстарымен өзара байланыс жасап, олардың қызметіне ықпал жасап жетекшілік етеді; Азаматтардың хал ахуалы туралы актісін тіркеу (АХАТ) мәселелеріне қатысты жұмыстармен айналысады және бекітілген мерзімде жоғары тұрған органға тиісті бастапқы құжаттарды, яғни өтініш, есеп-ақпараттарды әзірлеп реестр негізінде өткізеді. Аталған мәселелерге байланысты құжаттарды тіркеуге арналған кітап-журналдарды қалыптастырып жүргізеді;

WORD, EXCEL, E-mail, Internet компьютер бағдарламаларымен жұмыс iстей алуы. Мемлекеттік тілді білу.

  "Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы
  Нысан

      __________________________
                       (мемлекеттік орган)

Өтініш

      Мені______________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      _______________________ бос мемлекеттік әкімшіліклауазымынаорналасуконкурсына

      қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

      "Б" корпусыныңмемлекеттікәкімшіліклауазымынаорналасуға конкурс өткізу

      қағидаларыныңнегізгіталаптарыментаныстым, оларменкелісемінжәнеорындауға

      міндеттемеаламын.

      Ұсынылып отырғанқұжаттарымныңдәйектілігінежауапберемін.

      Қосаберілгенқұжаттар:

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

      Мекенжайыжәнебайланыс телефоны____________________________________________________                                          ____________________________________

       (қолы)                                          (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      "___"_______________ 20 __ ж.

  "Б" корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы
 

Нысан

"Б" КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА

КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА "Б"

_____________________________________________
тегі, атыжәнеәкесініңаты (болғанжағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)

ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)
_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болғанжағдайда/при наличии)
ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1. Туғанкүніжәнежері/
Дата и место рождения


2. Ұлты (қалауыбойынша)/
Национальность (по желанию)


3. Оқуорнынбітіргенжылыжәнеоныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения


4. Мамандығыбойыншабіліктілігі, ғылымидәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)


5. Шетелтілдерінбілуі/
Владение иностранными языками


6. Мемлекеттікнаградалары, құрметтіатақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)


7.

Дипломатиялықдәрежесі, әскери, арнайыатақтары, сыныптықшені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)



8.

Жазатүрі, оны тағайындаукүні мен негізі (болғанжағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)



9.

Соңғы үшжылдағықызметініңтиімділігінжылсайынғыбағалаукүні мен нәтижесі, егерүшжылдан кем жұмысістегенжағдайда, нақтыжұмысістегенкезеңіндегібағасыкөрсетіледі (мемлекеттікәкімшілікқызметшілертолтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)



ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата қызметі, жұмысорны, мекеменіңорналасқанжері/должность, место работы, местонахождение организации
қабылданған/
приема
босатылған/
увольнения


   

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата
_______________
күні/дата
Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Жоғары көтеру