Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30

Decrease font size Default font size Increase font size

rss1

7 1
2
3
4
5
6
Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің сайтына қош келдіңіздер!                                   Мемлекеттік қызметке шақырамыз!                                 Сенім телефоны: +7(72775) 7-20-30                         
Негізгі бетАудандық бөлімдер Ауыл шаруашылығы бөлімі Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау

                                     ТАЛДАМАЛЫҚ АНЫҚТАМА

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Ауыл шаруашылық бөлімі» мемлекеттік мекемесінің қызметіндегі жемқорлық тәуекелдерді ішкі талдау нәтижелері туралы

Есік қ.                                                                                2017 жыл 26 желтоқсан

КІРІСПЕ

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданының«Ауыл шаруашылық бөлімі» ММбөлім басшысының «Бөлім қызметінің сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау жүргізу туралы»2017жылғы20 қарашадағы №17-I бұйрығына сәйкес   2017 жылдың20 - 30 қараша кезеңде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау жүргізілді. Ішкі талдау 2017 жылдың 10 айын қамтыды.

Бөлім өз жұмысын Еңбекшіқазақ ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 30 қарашадағы № 1444 қаулысымен бекітілген Ережесі негізінде жүзеге асырады.

Бөлімнің миссиясы - өңірдің азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында Ережеге сәйкес ауданның агроөнеркәсіптік кешенін дамыту саласындағы аграрлық саясатты жүзеге асыру.

2016 жылғы 19 қазандағы № 12 Президент Жарлығымен бекітілген Сыбайлас жемқорлықтың тәуекелдерінеішкі талдаудың ережелеріне сәйкес келесі бағыттар бойынша ішкі талдау жүргізілді:

БӨЛІМНІҢ ҚЫЗМЕТІНЕ ҚАТЫСТЫКОРРУПЦИЯЛЫҚ ТӘУЕКЕЛДЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІ АНЫҚТАУ

1. Бөлім өз қызметінде:

- «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық елді мекендерді дамытуды мемлекеттік реттеу туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Мемлекеттік қызмет көрсету туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Жайылымдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- «Ауыл шаруашылығы кооперативтері туралы» Қазақстан Республикасының Заңы;

- Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі;

- 2017-2021 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарлама;

- Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары, Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылдың27 қаңтардағы, «мал өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыру, мал өсірудісубсидиялау қағидаларын бекіту туралы» № 30 бұйрығы;

- Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы Министрінің 2015 жылғы 6 сәуірдегі, «тыңайтқыштар (органикалық қоспағанда) құнын субсидиялау ережесін бекіту туралы» №4-4/305 бұйрығы;

- Қазақстан Республикасы Министрінің 2014 жылғы 12 желтоқсандағы «Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы» № 4-2/664 бұйрығына;

- Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015жылғы 27 ақпан, «Жемiс-жидек дақылдарының және жүзiмнiң көпжылдық көшеттерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау» № 4-1/168 бұйрығы;

- Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 27 ақпан, «Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау» №4-3/177 бұйрығы;

- Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары, Ауыл шаруашылығы министрінің 2017жылғы13 ақпанда, «Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау» № 65бұйрығы;

- Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 6 мамырдағы «Техникалық байқау саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы» № 4-3/421 бұйрығы;

2. Заңнамадағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдері (қақтығыстар, кемшіліктер, дискрециялық нормалар және т.б.)

Деректерді талдау кезінде заңнамадағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдері (соқтығысу, кемшіліктер, дискрециялық нормалар және т.б.) анықталмады.

БАСҚАРУДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРУ-БАСҚАРУ ҚЫЗМЕТІНЕ КОРРУПЦИЯЛЫҚ ТӘУЕКЕЛДЕРДІ АНЫҚТАУ

3. Қызметкерлерді басқару, соның ішінде кадрлар айналымы

3.1. Штаттық кестеге сәйкес бөлімде 9 штаттық бірлік бар; Бөлім басшысы – 1, бөлім басшысының орынбасары – 1, бас маман - 6 бірлік, жетекші маман-1.

3.2 2017 жылғы 1 қарашадағы жағдай бойынша жалпы конкурстың қорытындысы бойынша 1 бас маман қабылданды, қызметкерлердің айналымы 1 бірлікті құрады (1-бас маман өз өтініші бойынша қызметтен кетті). Отбасылық қатынастар бөлім қызметкерлерінің арасында анықталмаған.

3.3 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Заңның 17-бабына сәйкес мемлекеттік қызметте әкімшілік лауазымға үміткер азаматтар белгіленген біліктілік талаптарына сәйкес келуге тиіс.

Бөлім қызметкерлерінің өз міндеттерін орындауы және әріптестерімен өзара іс-қимыл жасауы кезінде кәсіби этика нормаларын сақтамау анықталған жоқ.

3.4.Көтермелеу ережесінің 3-тармағына сәйкес материалдық көмек көрсету және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 29 тамыздағы №1127 қаулысымен (бұдан әрі - Ереже) бекітілген мемлекеттік бюджет есебінен Қазақстан Республикасы органдарының қызметкерлерінің лауазымдық жалақыларына жәрдемақы тағайындау мемлекеттік қызметшілерге сыйақы төлеуді реттейді.

Мемлекеттік қызметшілерді көтермелеу ережеге сәйкес жүргізіледі.

3.5 «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасының Заңының (бұдан әрі Заң), 12-бабы 1-тармағына сәйкес жауапты мемлекеттік лауазымдағы адамдарды алдын алу мақсатында, адам президенттікке кандидаттардың қоспағанда (оларға теңестiрiлген мемлекеттiк функцияларды не атқаруға уәкiлдiк берiлген адамдар Қазақстан Республикасы, Қазақстан Республикасы мен мәслихаттардың Республикасы Парламентінің депутаттары, аудандық қалалардың, кенттердi, ауылдарды, ауылдық округтер, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару сайланбалы органдарының мүшелері) лауазымды тұлғалардың, сондай-ақ адамдардың әкімдері кандидаттары жеке, топ үшін олардың өкілеттіктерін пайдалануға әкеп соғуы мүмкiн iс-әрекеттер жасағаны, осы функцияларды орындауға уәкілетті және басқа да қызметтiк емес мүдделерге, 13,14,15-баптарына, және осы Заңда баяндалған сипаттамалармен аталған адамдар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулер қабылдайды:

- мемлекеттік функцияларды орындаумен сыйыспайтын қызмет түрлерін жүзеге асыру;

- бірлескен қызметте (жұмыста) жақын туыстары, ерлі-зайыптылар қызмет атқаруға жол бермеу;

- алу мақсатында немесе мүліктік және мүліктік емес игiлiктер мен артықшылықтарды өндіруге, ресми таратуға жатпайды, ресми және өзге де ақпаратты пайдалану;

- Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметтік міндеттерін орындауға байланысты сыйлықтар қабылдау.

Заңының 12-бабының 4 тармағы Осы баптың 1-тармағында аталған тұлғалар сыбайлас жемқорлыққа қарсы шектеулерді қабылдамауы лауазымға қабылдаудан бас тартуға не лауазымынан шығаруға (лауазымнан босатуға)  әкеп соғады, оларды сақтамау, қылмыстық жазаланатыніс-әрекет және әкімшілік құқық бұзушылық белгілері болмаған жағдайда, олардыңмемлекеттік қызметтінемесе өзге де тиісті қызметті тоқтату үшiн негiз болып табылады.

«Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабының 1-тармағы бойынша талдау барысында коррупциондық тәуекел деректері анықталған жоқ. Ішкі талдау барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес БАҚ, соның ішінде шенеуніктер / қызметкерлерге қарсы теріс жариялылық деректер болмады.

4. Мүдделер қақтығысын реттеу бойынша

2015 жылдың 29 желтоқсанда Қазақстан Республикасы Президентінің №152 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қызметшілерге тәртіптік жазалар қолдану ережесінің 61-тармағына сәйкес (бұдан әрі - Ереже), өзінің жақын туысы немесе жекжаты болып табылатын қызметшіге қатысты немесе Комиссия мүшесінің осы тергеп-тексеруге тікелей немесе жанама мүдделігі болса, Комиссия мүшесі  тәртіптік теріс қылыққа қатысты қызметтік тергеп-тексеру материалдарын қарауға және фактілерді зерттеуге қатыспайды.

2015 жылғы 29 желтоқсанда Қазақстан Республикасы Президентінің №152 Жарлығымен бекітілген 61-тармағына сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау бойынша деректер болмады.

5. Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша

Мемлекеттік қызметтер көрсету тізіліміне сәйкес мынадай мемлекеттік қызметтер көрсетеді:

- Тракторларды және олардың базасында жасалған өздігінен  жүретін шассилер мен механизмдерді, өздігінен жүретін  ауыл шаруашылығы, мелиоративтік және жол-құрылыс машиналары мен механизмдерін, сондай-ақ жүріп өту мүмкіндігі жоғары арнайы машиналарды жүргізу құқығына куәліктер беру;

- Тракторлар және олардың базасында жасалған өздiгiнен жүретiн шассилер мен механизмдер, өздiгiнен жүретiн ауыл шаруашылығы, мелиоративтiк және жол-құрылыс машиналары мен механизмдер, сондай-ақ өтімділігі жоғары арнайы машиналар үшін тіркеу құжатын (телнұсқасын) және мемлекеттік нөмiрлiк белгi беру;

- Тракторларды және олардың базасында жасалған өздiгiнен жүретін шассилер мен механизмдерді, монтаждалған арнайы
жабдығы бар тiркемелердi қоса алғанда, олардың тiркемелерiнің, өздiгiнен жүретін ауыл шаруашылығы, мелиоративтік және
жол-құрылыс машиналары мен механизмдерінің, сондай-ақ жүріп өту мүмкiндiгi жоғары арнайы машиналардың кепілін мемлекеттік тіркеу;

- Тракторларды және олардың базасында жасалған өздігінен  жүретін шассилер мен механизмдерді,
монтаждалған арнайы  жабдығы бар тіркемелерді қоса алғанда, олардың тіркемелерін, өздігінен жүретін ауыл шаруашылығы, мелиоративтік және жол-құрылысы машиналары мен механизмдерін, сондай-ақ  жүріп өту мүмкіндігі жоғары арнайы машиналарды жыл сайынғы мемлекеттік техникалық байқаудан өткізу;

- Басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау;

-Ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғалған топырақта өңдеп өсiру шығындарының құнын субсидиялау;

- Жемiс-жидек дақылдарының және жүзiмнiң көпжылдық көшеттерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау;

- Тұқым шаруашылығын дамытуды субсидиялау

Ішкі талдау кезеңде бөлімде барлығы -1368 мемлекеттік қызметтер көрсітілді. Оның ішінде техникалық инспекция стандартына сәйкес- 1346, жемiс-жидек дақылдарының және жүзiмнiң көпжылдық көшеттерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау стандартына сәйкес- 4, басым дақылдар өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы стандартына сәйкес-18.

Ұсыныстар:

Көрсетілген мемлекеттік қызметтердің субсидиялауды автоматтандырылған процесте жүргізу. Өтініштерді электронды түрде «Электрондық Үкімет» веб-порталы арқылы немесе қағаз тасымалдағышта баламалы негізде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорация, ХҚКО арқылы оның операторы өтінішті ақпараттық жүйесіне жіберіледі. Бұл, өз кезегінде, субсидияларды төлеу кезінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін барынша азайтады, себебі қатысушылардың процеске араласуы алынып тасталады.

6. Дискрециялық мерзімдер мен өкілеттіктердің, әкімшілік кедергілердің болуы

6.1 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес - мемлекеттік қызмет көрсетудің жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі, қызмет алушылырдың өтінішін жеке жүзеге асырылып және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға бағытталған. Талдау барысында мемлекеттік қызмет алуға тең қол жеткізу мүмкіндігі берілгендігі анықталды.

Мемлекеттік қызметтерді алушы мемлекеттік қызмет стандарттары мен регламентеріне сәйкес нақты белгіленген тәртіпте және мерзіміне сәйкес алады. Тұрақты негізде мемлекеттік қызмет көрсету шарттарын сақтау ХҚКО ЫАЖ ақпараттық жүйесінде бақылау жүргізіледі.

7. Талап етілмеген құжаттарды талап ету фактілерінің болуы.

7.1 Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қатаң түрде қолданыстағы стандарттар сақталады. Талдау барысында мемлекеттік қызмет стандарттарында қарастырылмаған құжаттар талап етілмеді.

8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты процестері стандартпен бекітілген нормаларға сәйкестігі

8.1 Мемлекеттік қызмет көрсетудің нақты процестері туралы мемлекеттік қызмет стандартының талаптары қатаң сақталады.

Еңбекшіқазақ ауданы әкімінің ресми сайтындахалықты ақпараттандыру мақсатында ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары менрегламенттері орналастырылған, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету жөніндегі анық-насихат бойынша стенд және инфографика орнатылған.

8.2. Бөлімнің қызметінде мүдделер қақтығысы (қызметкердің жеке мүддесі мен лауазымдық өкілеттіктерінің тиісті түрде орындалуы арасындағы қайшылықтар) анықталған жоқ. Мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде, оның ішінде азаматтарға кеңес беруі кезінде қызметтік этиканың нормаларының бұзылуы анықталмаған. Бөлімге мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар келіп түскен жоқ.

9. Тікелей байланыс қатері

9.1 Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру тікелей бөлім арқылы және Электрондық үкімет порталы арқылы жүзеге асырылады (бұдан әрі «ЭҮП» деп аталады).

10. Мемлекеттік қызметтің белгілері бар функциялардың болуы

Мемлекеттік қызмет көрсетуфункциясының белгілері  болмады.

11. Лицензиялау функцияларын орындау

Ешқандай рұқсат ету функциялары болған жоқ.

12.ӘПБ-ны ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметтен туындайтын басқа да мәселелер

12.12016 жылы 19 қазанда ҚР Президентінің №12Жарлығымен бекітілген Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау ережелеріне сәйкес және 2017 жылы 20 қарашадаЕңбекшіқазақ ауданының ауыл шаруашылығы бөлімі басшысының «20 қарашадан 30 қарашаға дейінгі кезеңдеБөлім қызметініңсыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау туралы»  №17-і бұйрығы негізінде, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау  жүргізілді. Ішкі талдау 2017 жылдың 10 айын қамтыды.

12.2 Талдау барысында «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» Қазақстан Республикасының Заңыныңталаптары бұзылған.

Бөлімге заңды тұлғалардан барлығы -4 өтініштер келіп түсті.

«Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 1-тармағына сәйкес,ішкі талдау барысында сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталмады.

Ұсыныс: «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 3-тармағына сәйкес қатаңталаптарын сақтау, аталған Заңға сәйкес бөлім қызметкерлері арасында өтініштерді қарау бойынша семинар өткізу.

12.3 Материалдарды сараптау барысында бұрын мемлекеттік органдар жүргізген сыртқы талдау объектісі бойынша сыбайлас жемқорлық тәуекелдері анықталған жоқ.

ҚОРЫТЫНДЫ

13. Жоғарыда айтылғандардың негізінде ауыл шаруашылығы бөлімінің басшысы:

1) ағымдағы жылдың қорытындысы бойынша бөлім қызметінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін ішкі талдау жүргізу;

2) Мемлекеттік  қызметтерді көрсету бойынша қолданыстағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының талаптарын қатаң сақтау.

3) «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын қатаң сақтау.

Топ мүшелері:                            М.Ташкенбай

     Е.Мырзахан                                                                                                                                                                              Ж.Матайбаева

   Т.Алимгазиев

     Д.Отан

Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданының                                               А.Найзабеков

ауыл шаруашылық

бөлімінің басшысы

Menu
Menu
Қазақстандағы ауа-райы
ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС  ЖИНАҚ БАНКІ

ТУРҒЫН ҮЙ ҚҰРЫЛЫС ЖИНАҚ БАНКІ

http://www.akorda.kz/ru/events/akorda_news/press_conferences/statya-glavy-gosudarstva-vzglyad-v-budushchee-modernizaciya-obshchestvennogo-soznaniya
http://100esim.el.kz/ru
Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитетінің ресми интернет-ресурсы
http://www.enpf.kz/kz/elektronnye-servisy/
http://www.expo2017culture.kz/kz
Совет по конкурентноспособности Казахстана

Совет по конкурентноспособности Казахстана

Қазақстан Республикасының  «жасыл экономика»

Қазақстан Республикасының «жасыл экономика»

 СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА ҚАРСЫ ҚЫЗМЕТ

 «ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

«ДАМУ» кәсіпкерлікті дамыту қоры

Қазақстанның ресми туризм порталы

Қазақстанның ресми туризм порталы

Бизнес аумағы

Бизнес аумағы

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметі

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Адалдық алаңы

Адалдық алаңы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Қазақстан Республикасының кәсіподақтар Федерациясы

Жоғары көтеру